سبک مدرن مبل از محبوب‌ترین و جذابترین سبکهای مبل در جهان است که سه ویژگی زیبایی، سادگی و راحتی را با هم دارد و به یکی از پرفروش ترین مدل های مبل تبدیل شده است. معمولا در طراحی مبلمان مدرن سادگی حرف اول را می زند. لذا با استفاده از انواع مبلمان مدرن، می‌توان فضایی ساده و خلوت و درعین‌حال شیک و زیبا را در خانه پدید آورد. ظاهر مبلمان مدرن ساده و راحت می باشد و این سادگی باعث جذب طرفداران خود شده است. مبلمان مدرنی که امروزه طرحی می شود با سبک‌های زندگی امروز بسیار همخوانی دارد. استفاده از خطوط ساده و هندسی در طراحی انواع مبلمان مدرن باعث زیبایی و چشم‌نوازی آن شده است. مبل ‌های مدرن راحتی اغلب از پارچه پوشانده شده‌اند و تنوع بسیار زیادی نسبت به سایز طرح ها دارد. طراحان با ترکیب انواع پارچه ‌های خوش ‌نقش ‌و نگار مدل ‌های زیبایی را توانسته ‌اند طراحی کنند. مبلمان مدرن با دو نوع کاملاً راحتی و نیمه راحتی عرضه می شود که نمونه‌ی کاملاً راحتی برای اتاق نشیمن یا اتاق استراحت کاربرد دارد اما مدل نیمه راحتی آن را می‌توان برای دکوراسیون اتاق پذیرایی نیز استفاده کرد. مدل نیمه راحتی مدرن نیز در فضاهای اداری بسیار خوب است و به آن مبلمان مدرن اداری می گویند.

مبل مدرن به سبک ال، یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در فضاهای کوچک است. این نوع از مبلمان مدرن، هواداران بسیاری دارد. برای زندگی امروزی و خانه‌های آپارتمانی، این مبل بهترین انتخاب است. این مبل با وجود اشغال حجم کمی از فضای خانه، در قسمت نشیمن، تعداد گنجایش افراد بیشتری را دارد. پیشنهاد می‌کنیم در میهمانی‌های خودمانی و صمیمی، در فضای دنج و دوستانه‌ی خود از این نوع مبلمان استفاده کنید. نحوه چیدمان این مبل، به صورت خالی نگهداشتن مرکز و وسط اتاق و پر کردن گوشه‌های اتاق است. با استفاده از این سبک چیدمان، می‌توانید فضای خانه‌ی خود را بزرگ‌تر نشان دهید. در واقع این چیدمان موجب می‌شود، فضاهای مختلف را از یکدیگر تفکیک کنید.

انواع مبل مدرن، از لحاظ جنس، در زیر مجموعه مبل راحتی و نیمه راحتی قرار می‌گیرد. به واسطه راحتی زیاد این مبلمان، پارچه‌های متعددی در این سبک استفاده شده است. بر خلاف سایر سبک‌های دیگر مبلمان، حتی بر روی دسته‌های مبلمان مدرن نیز از پارچه استفاده شده است. این مورد را در کمتر مبل مشابهی می‌توان مشاهده کرد. تمام این نکات، برای راحتی وآسایش بیشتر فرد استفاده کننده تدارک دیده شده‌اند. درهنگام خرید این نوع از مبلمان، از کیفیت و مرغوبیت جنس پارچه‌های مورد استفاده قرار گرفته شده در آن اطمینان یابید. ممکن است به واسطه راحتی زیاد، شما برای تماشای تلویزیون و حتی خواب شبانه، از این نوع مبل استفاده کنید. پس جنس پارچه، نقش مهمی در دوام و طول عمر این سبک از مبلمان دارد.

اطلاعات خواسته شده را وارد کنید